czwartek, 27 października 2011

3 miejsce na zawodach Diss Wave w Łebie

Jakiś czas temu odbyły się w Łebie zawody Diss Wave. Piszę dopiero teraz, ponieważ w związku z licznymi wyjazdami musiałem wziąść się za ogarnianie zaległych spraw i studiów. 
Jestem bardzo zadowolony, gdyż ukończyłem event na 3 miejscu. Mimo tego, że nie był to warun na 3.7 sideshore to heaty były bardzo emocjonujące udało mi się wkleić kilka naprawdę fajnych stalled forwardloopow, oprócz tego wielkie znaczenie miała jazda z falą, która szlifowałem na ostatnich wyjazdach do Danii i to zaowocowało dość ciekawymi przejazdami. W hitach płynąłem na 4.7 okazał się to idealny rozmiar tego dnia, przy warunkach side- onshore miałem naprawdę dużo mocy na wyjeździe oraz z jazdą po fali. Mimo tego, że to już Październik nie było tak strasznie zimno. Żagle Mauisails jak i deski Naisha bardzo dobrze spisywały się w tych warunkach. Wielkie podziękowania dla organizatorów jak i dla osób, które mnie wspierały w tym sezonie.  Wspólne treningi, wyjazdy motywują do dalszych działań.
Aloha Nikodem Merlak


foto: Andrzej Stolarski, Robert Maliszewski, Ela Kamińska












1 komentarz:

  1. Gratuluję 3 miejsca!
    Teraz gdy zaprzyjaźniłeś się z podium nie pozostaje Ci nic innego jak piąć się w górę :-)

    Pozdrawiam
    Bartek Świderski

    OdpowiedzUsuń